Каталог

Інформація

Контакти

(067) 402-21-55
(093) 402-21-55
Графік роботи інтернет-магазину

Пн-Пт: 10:00 - 16:00
Сб-Нд: вихідні

Обмін / Повернення

Повернення товару в момент доставки

Ви можете відмовитися від поставленого нами товару, якщо доставлений товар не відповідає тому, що ви замовляли. Товар може бути повернутий у момент доставки. Товар повинен бути повернутий у своїй оригінальній упаковці з документами, що супроводжують. Усі дії відбуваються відповідно до "Закону про захист прав споживачів". Якщо Ви відмовляєтеся від замовленого товару в момент доставки, вартість доставки ОПЛАЧУЄТЬСЯ.
 

Обмін та повернення товару

Відповідно до законодавства України є дві ситуації, в яких Ви можете повернути куплений у нас товар:
 
1) товар Вам не підійшов.
 
2) товар несправний (вина виробника).
 
1. Товар вам не підійшов
 
Товар не має недоліків, і просто вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірами; Заміна товару на аналогічний відповідно до ст.9 ЗУ "Про захист прав споживачів" можлива лише за таких умов:
 
1) з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
 
2) товар був у використанні, тобто. є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
 
3) збережено товарний вигляд, споживчі якості товару;
 
4) є пломби, ярлики, товарний чек.
 
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 1991р. N 216 це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизну, панчішно-шкарпеткові вироби, перопухові вироби, дитячі м'які, надувні та гумові іграшки, товари для новонароджених тощо.
 
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або купити будь-які інші товари, які є в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару в продаж. Відповідно до ч.3 статті 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" при поверненні грошей на товар розрахунки з покупцем відбуваються виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів (у разі, якщо потрібно провести детальний огляд товару, який не підійшов покупцю будь-яким параметрам для виявлення таких недоліків, які виникли після передачі товару покупцю).
 
У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати на доставку товару, У ТОМУ ЧИСЛІ ДОСТАВКИ, ЯКІ ЗДІЙСНЮВАЛИСЯ БЕЗКОШТОВНО, тобто. ЗА РАХУНОК ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ - по прайсу компанії-перевізника (в обидві сторони).
 
Співробітники Кур'єрської служби доставки не мають повноважень здійснювати заміну товару (повернення грошей), а також вирішувати будь-які інші питання пов'язані з цим. Заміна товару на новий та Повернення грошей можливі за дотримання всіх умов та процедур, і відбуваються безпосередньо в нашому офісі.
 

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий (повернення грошей), якщо:

1) з моменту купівлі товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
 
2) товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
 
3) під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
 
4) відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.
 
5. Товар несправний (вина виробника)
 
Несправність виявилася перед використанням товару
 
а) Товар був у використанні, тобто. є новим (товар у ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, товар не вживався).
 
б) З дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі; Ви звертаєтесь до сервісного центру, якщо його немає, до нас.
 
За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п.6 ст.8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.
 
Щоб уникнути подібних ситуацій, будь ласка, з'ясуйте всі питання, що Вас цікавлять, про товар у наших менеджерів.
 
КУР'ЄР НЕ ВИРОБЛЯЄ ЗБІРКУ ТОВАРУ!
 
Перевіряйте комплектацію та зовнішній вигляд товару в момент доставки, щоб у разі виявлення недоліків, пошкодження, дефектів товару - необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). Якщо ця ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що сталося за тел: (067) 402-21-55
 
Повернення товару відбувається лише в офісі магазину чи дистриб'ютора. Обмін товару відбувається лише в офісі інтернет-магазину. У розділі "Контакти" для зручності є карта проїзду.

Заявка на дзвінок